donderdag 5 januari 2017

Mamamée

Een sprankelend 2017 gewenst voor iedereen! Ik had dit jaar geen goede voornemens, maar wel een doel. Ik wil mijn bedrijf gaan opbouwen. Dat begon met het bedenken van een naam. Al wandelend met mijn gezin op nieuwjaarsdag, bedacht ik samen met mijn man Mamamée. Het komt van mama meetje, onze oudste dochter noemde zichzelf vroeger meetje. En het komt van manatee, mijn favoriete dier. Maar Mamamée dekt natuurlijk ook helemaal de lading. Met mama mee in de doek, bij mama drinken, met mama mee in bed, het is helemaal waar ik voor sta.

Op oudjaarsdag, vlak voor we afscheid namen van 2016, heb ik ook stofjes besteld. Want naast dat ik vooral graag voorlichting wil geven over dragen en borstvoeding geven, wil ik ook graag naaien. En verkopen. Dus daar ga ik ook mee beginnen. Ik ga babydekens, broekpakjes en bijtdoekjes naaien en te koop aanbieden.

Www.mamamee.nl is in elk geval een feit. Welkom bij Mamamée!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten